Gwarancja, reklamacje i zwroty



Gwarancja

Produkty zakupione za pośrednictwem naszego sklepu, obejmuje gwarancja na okres 24 miesięcy.


REKLAMACJA

Aby zgłosić reklamację napisz do nas maila na adres: reklamacje@justmeble.pl
W treści podaj numer zamówienia, skan dowodu zakupu (faktura, paragon), zdjęcia ukazujące problem oraz krótki opis reklamowanej wady.

Reklamacja – 5 kroków do szybkiej realizacji

Jeżeli wystąpił problem z produktem zakupionym w naszym sklepie postaramy się rozpatrzyć złożoną reklamacje tak szybko, jak to możliwe.

Aby prawidłowo złożyć reklamacje należy wykonać kilka prostych czynności. Poniżej przedstawiamy proces reklamacyjny:
1. Zrób zdjęcie produktu. Zrób dobrej jakości zdjęcia uszkodzeń bądź wad produktu - najlepiej z kilku różnych perspektyw. To pomoże nam rozwiązać Twój problem.
2. Reklamację najlepiej złożyć bezpośrednio do sprzedającego, przesyłając ją drogą mailową na adres poczty elektronicznej: reklamacje@justmeble.pl lub pisemnie na adres sprzedającego: „Just-meble” s.c. 46-100 Namysłów, ul. Orląt Lwowskich 34. Dokładnie opisz zaistniałe uszkodzenia oraz dołącz wcześniej wykonane zdjęcia. Podaj swoje dokładne dane adresowe wraz z numerem telefonu. Na podstawie paragonu lub faktury podaj nam datę zakupu produktu (załącz potwierdzenie zakupu- kopię paragonu lub faktury). Podaj nam nazwę produktu. Jeżeli to możliwe podaj numer zamówienia (ewentualnie przekieruj maila, który otrzymałeś jako potwierdzenie zakupu – znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje dotyczące zamówienia).
3. Weryfikacja złożonego zgłoszenia. Państwa zgłoszenie zostanie przekazane do działu reklamacji. Specjalista ds. reklamacji zapozna się z reklamacją i oceni wadę produktu (w razie potrzeby będzie się z Państwem kontaktował).
4. Decyzja dotycząca reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji trwa do 14 dni, z reguły jest jednak nie dłużej niż kilka dni. W tym czasie jest oceniana wada i ustalenie sposobu rozwiązania problemu. Podkreślamy, iż naszym celem jest jak najszybsze rozwiązanie problemu.
5. Realizacja reklamacji. Specjalista ds. reklamacji wybierze najlepsze rozwiązanie dla Twojej reklamacji. Może to być wymiana części lub całego produktu bądź też zaproponowanie upustu.
Dla nas najważniejsza jest Twoja satysfakcja!

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

ZWROTY:

Dodatkowe informacje

Na mocy ustawy (art 32 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, o ile towar jest w stanie niezmienionym (posiada oryginalne metki i opakowanie, nie był używany ani zniszczony, jest dostarczony w takim stanie, w jakim został wysłany).

Informacje odnośnie zwrotów:

  1. Zwroty należy zgłaszać do Działu Serwisowego na adres e-mail:  reklamacje@justmeble.pl
  2. Do przesyłki proszę dołączyć formularz zwrotu towaru, który zostanie przesłany na wskazany adres e-mail po otrzymaniu zgłoszenia.
  3. W przypadku zawarcia umowy na odległość, sprzedawcy przysługuje prawo do obejrzenia i sprawdzenia towaru.
  4.  Jeśli zwracany towar nosi ślady użytkowania, wykraczające poza  standardowe sprawdzenie produktu, sprzedająca może wymagać od konsumenta  proporcjonalnego pokrycia strat.
  5. Na zwrot kosztów sprzedający ma 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.


Ograniczenie prawa do odstąpienia:

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).


Przedmioty wykonywane na zamówienie

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Dodatkowe informacje:

Produkty wykonywane na specjalne zamówienie są wyłączone z możliwości zwrotu. Do mebli specjalnych zaliczamy także wszystkie meble tapicerowane.  Ze względu na wybór szerokiej gamy kolorystycznej są one również traktowane jako produkty wykonane na specjalne zamówienie. 

Zwrot w sporadycznych przypadkach przyjmujemy TYLKO po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu. Na warunkach ustalonych przez sprzedającego.

Rezygnacja może mieć miejsce TYLKO po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługa sklepu w przypadku gdy produkt nie został jeszcze przekazany do produkcji. Z reguły zlecenie jest przekazywane na produkcje po 24 godzinach od momentu złożenia zamówienia, dlatego dajemy możliwość odstąpienia od umowy do 24 godzin od momentu zakupu.  

PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY - MEBLE TAPICEROWANE SĄ WYKONYWANE NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE - NIE POSIADAMY STANÓW MAGAZYNOWYCH.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium