
Gwarancja DOOR-TO-DOOR
Produkty zakupione za pośrednictwem naszego sklepu, obejmuje bezpłatna gwarancja na okres 24 miesięcy.
Z dbałości o potrzeby Klienta i chęci świadczenia usług na najwyższym poziomie, wszystkie nasze produkty objęte są bezpłatną gwarancją Door-To-Door.
Gwarancja naprawy Door-To-Door - inaczej gwarancja "od drzwi do drzwi", jest to dwuletnia pełna gwarancja polegająca na całkowicie darmowej obsłudze transportu wadliwego produktu od adresu zamieszkania Klienta do serwisu i z powrotem.
W praktyce oznacza to, że będąc naszym Klientem, w celu oddania produktu do naprawy nie musisz wychodzić z domu! Wystarczy, że wypełnisz zgłoszenie reklamacyjne, w którym opiszesz problem i podasz adres na jaki mamy wysłać kuriera lub naszego kierowcę. Ten dostarczy brakujący element, odbierze od Ciebie wadliwy produkt lub wymieni go na całkowicie nowy. Nie musisz martwić się ani o transport, ani o koszty – za wszystko odpowiada sprzedający. Produkt odbierzemy z dowolnego miejsca w kraju wskazanego przez klienta.
W stosunku do gwarancji oferowanej przez tradycyjne sklepy meblowe oszczędzisz czas i koszty związane z transportem, ponieważ wszystkim zajmiemy się my. Natomiast sklepy stacjonarne wymagają, aby to Państwo na swój koszt dostarczyli reklamowany towar do sklepu, w którym dokonano zakupu.
Gwarancja DOOR-TO-DOOR oznacza dla naszego klienta między innymi:
- brak kosztów przesyłki (cały proces reklamacji jest po naszej stronie)
- komfort (kurier lub nasz kierowca odbiera i zawozi produkt)
- szybkość (transport odbywa się za pośrednictwem kuriera lub naszego kierowcy dzięki czemu czas przesyłki jest skrócony do minimum)
REKLAMACJA
Aby zgłosić reklamację napisz do nas maila na adres: reklamacje@justmeble.pl
W treści podaj numer zamówienia, skan dowodu zakupu (faktura, paragon), zdjęcia ukazujące problem oraz krótki opis reklamowanej wady.
Reklamacja – 5 kroków do szybkiej realizacji
Jeżeli wystąpił problem z produktem zakupionym w naszym sklepie postaramy się rozpatrzyć złożoną reklamacje tak szybko, jak to możliwe.
Aby prawidłowo złożyć reklamacje należy wykonać kilka prostych czynności. Poniżej przedstawiamy proces reklamacyjny:
1. Zrób zdjęcie produktu. Zrób dobrej jakości zdjęcia uszkodzeń bądź wad produktu - najlepiej z kilku różnych perspektyw. To pomoże nam rozwiązać Twój problem.
2. Reklamację najlepiej złożyć bezpośrednio do sprzedającego, przesyłając ją drogą mailową na adres poczty elektronicznej: reklamacje@justmeble.pl lub pisemnie na adres sprzedającego: „Just-meble” s.c. 46-100 Namysłów, ul. Orląt Lwowskich 34. Dokładnie opisz zaistniałe uszkodzenia oraz dołącz wcześniej wykonane zdjęcia. Podaj swoje dokładne dane adresowe wraz z numerem telefonu. Na podstawie paragonu lub faktury podaj nam datę zakupu produktu (załącz potwierdzenie zakupu- kopię paragonu lub faktury). Podaj nam nazwę produktu. Jeżeli to możliwe podaj numer zamówienia (ewentualnie przekieruj maila, który otrzymałeś jako potwierdzenie zakupu – znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje dotyczące zamówienia).
3. Weryfikacja złożonego zgłoszenia. Państwa zgłoszenie zostanie przekazane do działu reklamacji. Specjalista ds. reklamacji zapozna się z reklamacją i oceni wadę produktu (w razie potrzeby będzie się z Państwem kontaktował).
4. Decyzja dotycząca reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji trwa do 14 dni, z reguły jest jednak nie dłużej niż kilka dni. W tym czasie jest oceniana wada i ustalenie sposobu rozwiązania problemu. Podkreślamy, iż naszym celem jest jak najszybsze rozwiązanie problemu.
5. Realizacja reklamacji. Specjalista ds. reklamacji wybierze najlepsze rozwiązanie dla Twojej reklamacji. Może to być wymiana części lub całego produktu bądź też zaproponowanie upustu.
Dla nas najważniejsza jest Twoja satysfakcja!
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
ZWROTY:
Dodatkowe informacje
Na mocy ustawy (art 32 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, o ile towar jest w stanie niezmienionym (posiada oryginalne metki i opakowanie, nie był używany ani zniszczony, jest dostarczony w takim stanie, w jakim został wysłany).
Informacje odnośnie zwrotów:
- Zwroty należy zgłaszać do Działu Serwisowego na adres e-mail: reklamacje@justmeble.pl
- Do przesyłki proszę dołączyć formularz zwrotu towaru, który zostanie przesłany na wskazany adres e-mail po otrzymaniu zgłoszenia.
- W przypadku zawarcia umowy na odległość, sprzedawcy przysługuje prawo do obejrzenia i sprawdzenia towaru.
- Jeśli zwracany towar nosi ślady użytkowania, wykraczające poza standardowe sprawdzenie produktu, sprzedająca może wymagać od konsumenta proporcjonalnego pokrycia strat.
- Na zwrot kosztów sprzedający ma 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Ograniczenie prawa do odstąpienia:
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).
Przedmioty wykonywane na zamówienie
Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Produkty wykonywane na specjalne zamówienie są wyłączone z możliwości zwrotu. Do mebli specjalnych zaliczamy także wszystkie meble tapicerowane. Ze względu na wybór szerokiej gamy kolorystycznej są one również traktowane jako produkty wykonane na specjalne zamówienie.
Zwrot w sporadycznych przypadkach przyjmujemy TYLKO po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu. Na warunkach ustalonych przez sprzedającego.
Rezygnacja może mieć miejsce TYLKO po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługa sklepu w przypadku gdy produkt nie został jeszcze przekazany do produkcji. Z reguły zlecenie jest przekazywane na produkcje po 24 godzinach od momentu złożenia zamówienia, dlatego dajemy możliwość odstąpienia od umowy do 24 godzin od momentu zakupu.
PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY - MEBLE TAPICEROWANE SĄ WYKONYWANE NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE - NIE POSIADAMY STANÓW MAGAZYNOWYCH.