Najczęściej zadawane pytania



1. Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie na stronie naszego sklepu JUSTMEBLE.PL, wybierz produkt oraz oznacz jego opcje dodatkowe i kolorystyczne, a następnie dodaj produkt do koszyka i kliknij „Dodaj do koszyka”. Podaj metodę dostawy i płatności oraz zamów. Następnie podaj nam swoje dane adresowe i zatwierdź zamówienie.( W zakładce „ Jak kupować?” krok po kroku opisaliśmy proces zakupu produktów na sklepie JUSTMEBLE) Zamówienie można również złożyć telefonicznie bądź e-mailem. Złożone zamówienie potwierdzamy e-mail wysłanym na Twoją pocztę. Najpóźniej na 1/2 dni przed dostarczeniem zamówionego towaru, poinformujemy Cię o przypuszczalnej godzinie oraz dokładnym dniu dostawy.



2. Jak dokonać płatności?

Możesz dokonać płatności na 3 różne sposoby: przy odbiorze, przelew online oraz zakup na raty.



3. Jak dokonać zakupów na raty?

Sprzedaż ratalną prowadzimy za pośrednictwem banków. Wystarczy jako metodę płatności wybrać zakup na raty i wypełnić wniosek zakupu na raty on-line, dostępny na naszej stronie i poczekać na decyzję banku, który w porozumieniu z Tobą dopełni wszelkich formalności.



4. Jak anulować złożone zamówienie?

Aby anulować złożone wcześniej zamówienie, prosimy wyślij do nas wiadomość drogą mailową na adres: sklep@justmeble.pl



5. Jaki jest okres gwarancji?

Na wszystkie zakupione meble w sklepie Justmeble.pl udzielamy 24 miesiące gwarancji.



6. Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy określony jest przy każdym produkcie. Termin standardowo dla mebli twardych wynosi od 7 do maksymalnie 21 dni roboczych ( z reguły są to ok. 2 tygodni). Natomiast na meble tapicerowane termin dostawy wynosi od 10 do 30 dni roboczych ( z reguły są to 2-4 tygodnie) O planowanej dostawie informujemy na 1-2 dni przed dostawą podając orientacyjną godzinę dostawy. Termin dostawy jest uzależniony m.in. od odbioru mebli z produkcji oraz zaplanowania terminu dostawy.



7. Jak wygląda dostawa zamówionych mebli?

Transport realizujemy tylko naszymi autami - pewność braku uszkodzeń w transporcie.



8. Ile kosztuje dostawa?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów wprowadziliśmy dla większości oferowanych przez nas mebli darmową dostawę na terenie Polski. Koszt przesyłki dla każdego zamówienia wyliczany jest automatycznie w trakcie jego składania, po umieszczeniu towaru w koszyku wyświetli się koszt dostawy. Koszt dostawy widoczny jest zawsze pod ceną każdego produktu. W momencie gdy, wyświetla się Koszt dostawy: 0,00 zł oznacza to, że dostawa jest GRATIS i płacą Państwo jedynie za sam produkt. Jeżeli po dodaniu produktu do koszyka wyświetli się koszt dostawy inny niż 0,00 zł, oznacza to, iż cena za dostawę została ustalona indywidualnie dla danego produktu lub jest zgodna z poniżej przedstawioną mapką pokazującą koszt dostawy w zależności od województwa w które mamy dostarczyć mebel.



9. Czy jest możliwość dostawy na wybrany dzień?

Niestety nie mamy możliwości dostarczenia przesyłki na wybrany dzień. Jako sprzedający ustalamy termin dostawy. Oczywiście mogą nam Państwo podać termin w którym chcieliby Państwo otrzymać meble. Przy planowaniu będziemy brali pod uwagę Państwa sugestie.



10. Jak wygląda koszt dostawy mebli poza granicę Polski ?

Koszt dowozu zakupionych mebli poza granicę Polski jest ustalany indywidualnie. Przed zakupem prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów transportu oraz możliwości dostawy mebli.



11. Czy wnosimy meble?

Nasi kierowcy nie mają obowiązku wnoszenia mebli. Polecamy zorganizowanie w dniu doręczenia paczek pomocy sąsiada bądź kogoś znajomego. Należy zapewnić odpowiednią ilość osób potrzebnych do odebrania mebli od naszego kierowcy i wniesienia ich do domu lub mieszkania. Towar dostarczany jest do pierwszych drzwi lub do miejsca, gdzie kierowca może dojechać. Przed dostawą lub na miejscu istnieje możliwość ustalenia z kierowcą pomocy we wniesieniu mebli.



12. Czy JUSTMEBLE realizuje usługę montażu mebli?

Tak, ale tylko przy wybranych modelach. Aby usługa montażu była możliwa, taka informacja musi się znaleźć przy produkcie. Podczas składania zamówienia możesz wtedy wybrać taka usługę.



13. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Posiadamy możliwość odbioru osobistego towarów, które dostępne są na naszym magazynie pod adresem ul. Bohaterów Warszawy 17, 46-100 Namysłów. Aby odebrać towar, potwierdzić wcześniej ze sklepem jego dostępność oraz ustal termin i godzinę odbioru mebla.



14. Jakiej produkcji są oferowane są przez Państwa meble?

Sprzedajemy wyłącznie meble polskiej produkcji wykonane z najwyższej jakości materiałów meblarskich.


15. Co zrobić aby zareklamować meble?

Aby zareklamować meble napisz do nas maila na adres reklamacje@justmeble.pl oraz dołącz w wiadomości zdjęcia uszkodzonych elementów jak również ich symbole. Znajdziesz je na instrukcji montażu dołączonej do zestawu. Podaj również numer zamówienia oraz aktualne dane adresowe.


16. Jaki jest czas realizacji reklamacji?

Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Z reguły w ciągu kilku dni powinni Państwo otrzymać informację o sposobie jej rozpatrzenia.


17. Czy można zwrócić zamówienie gdyby się nie spodobało?

Każde zamówienie możesz u nas zwrócić w przeciągu 14 dni od momentu jego dostawy. Nie musisz podawać przyczyny. Wystarczy, że zgłosisz się do Działu Reklamacji na adres reklamacje@justmeble.pl. Gdy Twoje produkty wrócą do naszego magazynu, zwrócimy Ci pieniądze za zamówienie. Musisz pamiętać o odpowiednim spakowaniu zwracanego towaru (oryginalne opakowanie, lub zastępcze zbliżone do pierwotnego) i dostarczeniu produktów na nasz magazyn.


18. Czy JUSTMEBLE wysyła próbniki?

Bezpłatne próbki tkanin możesz zamówić poprzez wysłanie prośby na maila: sklep@justmeble.pl oraz podanie dokładnego adresu dostawy. Próbniki wysyłamy w terminie 7 dni i mogą znajdować się w nim maksymalnie 3-6 próbki materiałów.


19. Czy jest możliwość wykonania mebli na wymiar?

W naszej ofercie istnieje możliwość zmian rozmiarów wybranych szaf. Możemy też na życzenie klienta zrobić szafę po podaniu dokładnych wymiarów, ilości półek drążków, szuflad itp. Skontaktuj się telefonicznie z naszym pracownikiem lub napisz na sklep@justmeble.pl. Służymy zawsze swoim doradztwem, aby dopasować produkty do Twoich indywidualnych potrzeb.


20. Czy istnieje możliwość aby zobaczyć gdzieś na żywo meble oferowane przez sklep JUSTMEBLE.PL ?

Jako, że jesteśmy sklepem internetowym, wszelkie produkty dostępne są na naszej stronie internetowej. Z uwagi na fakt, że większość mebli wysyłamy do Ciebie bezpośrednio z naszego magazynu lub z produkcji, nie mamy możliwości zaprezentowania na żywo całego asortymentu. Możliwość zaprezentowania mebli na miejscu będzie dostępna pod koniec 2019 roku w naszym salonie w Namysłowie, jednak będą to tylko wybrane modele mebli.


21. Co to jest Newsletter?

Newsletter to elektroniczna forma naszego czasopisma, które rozsyłamy za pomocą poczty elektronicznej. Newsletter służy nam do stałej komunikacji z Tobą, mającej na celu informowanie Cię o naszych nowościach, zmianach, ofertach oraz aktualizacjach w obrębie naszej firmy czy asortymentu.

 

Na bieżąco będziemy uzupełniać najczęściej zadawane przez Państwa pytania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl